Juu siis asiat on nyt sillä tavalla, että tuo mies se tiputtaa painoa ja senttejä, mutta minä se vain jumitan. Tää tilanne ei miellytä nyt mua ollenkaan. Täytyy sitä sen verran selitellä, että mä olen ollu viimeiset neljä viikkoa kahdessa työpaikassa, ja vääntänyt n.50-tuntisia (ja ylikin) työviikkoja, joten oon myös syöny aika reilusti, plus että ei oo kauheasti jaksanu urheiluun panostaa.
Sen sijaan tuo mieskulta on nyt ekan viikon ollu telakalla töissä, ja se ottaa aikasten hyvin herran kunnon päälle. Sen lisäks hän on jostain syystä jaksanut paremmin panostaa syömisiinsä...
Ja väitänpä vielä että mun osalta tätä painon kehitystä nyt just haittaa kuukautisturvotus. Yh.

No mutta asiaan. Viides viikko takana..:

Jari:
Paino 81,7 (BMI 27,0), vyötäröltä nyt -8cm

Saara:
Paino 77,8kg (BMI 24,0), vyötäröltä -7cm... (1cm takapakkia viimeviikosta, turvotusta?)

No, pitänee kai olla tyytyväinen...