Nyt on sitten takana 8 viikkoa. Viimeisimmän viikon aikana urheilumuodot ovat olleet fyysinen työ, kaupungilla shoppailu ja jalkapallo. Ensimmäinen on Jarin salainen ase, toinen Saaran ja kolmas meidän yhteinen. ;)

Perjantaina tuli siis pelattua jalkapalloa puolitoista tuntia. Edelleen ainakin minä (Saara) oon täysin rampa. ;) Jari ei tunnusta mitään. Mulla oli sykemittari treenissä mukana, ja varsin hauskoja tuloksia näytti:

Aika: 1:36.24
kulutus: 752kcal 
Keskimääräinen syke oli 146

Sitten punnitusta. Selittelyt ensin. Oltiin lauantaina mun siskon hääpäivillä, syötiin ravintolan seisovassa pöydässä... no voitte ite päätellä kumman tulokseen se vaikutti jos vaikutti. ;)

Saara: Paino 76,2kg (BMI 23,6). Mitat (muutos 8 viikon ajalta yhteensä): rinta -6cm, vyötärö -12cm, lantio -5cm ja reidet -4cm.

Jari: Paino 80,2kg (BMI 26,5). Vyötärö (8 viikon ajalta yhteensä) -11cm.

Viime viikolla asettamista tavoitteista... Jari jäi vähän auki tavoitteestaan, mutta eiköhän se ensi viikolla ala paino seiskalla viimeistään (kyllä tälläkin viikolla tossa suht keskellä viikkoa se paino oli alempana...).. Ja mun tavoite vois nyt olla sit saada se paino 75:n puolelle. ;)

Että sellaista. :)